Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Ryssland igen

Kategori: Allmänt

Tänkte summera lite kort vad som händer här borta, det är plusgrader... i massor! Idag var det 12 grader varmt i backen kl 6:45 på morgonen... sen blev det bara varmare. Så det är inte så bra här borta. I super-g:n så körde jag ur, gjorde nästan samma sak idag i GS:en, men tog mig i mål ändå. VIsserligen på en 24:e plats, så det blev mina första poäng i EC Storslalom :)
Det har ju blivit lite omkastningar i programmet, så idag bestämdes det att det inte blir något Störtlopp här, men banan är satt, så vi ska upp och besiktiga, men det blir inget åk efter det. Så så är det... Lite tråkigt, men ändå ett bra beslut tror jag, då det är som smör i backen, och det är plusgrader under nätterna också.
Så slänger ut lite bilder här, tror det bara är bilder från den enda dagen det var sol här i Sochi, annars har det spöregnat eller varit mulet och blåst en massa. Lägger upp några bilder från EC-finalen i slalom också :)
//Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: