Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Pitztal

Kategori: Allmänt

Nu är vi i Pitztal, började det här lägret med att vara i Sölden några dagar, sen åkte vi till Hintertux och hade fotoläger i två dagar, med träning också en dag, då det var för dåligt väder den första dagen där, sen tillbaka till Sölden igen för lite test av skidor, för att slutligen åka till Pitztal. Så nu är vi här, jag har haft vilodag idag, varit en sväng på gymmet och fått igång kroppen lite. Ser ut som att det skulle kunna bli en repris från förra året här, det ska komma lite snö (50 cm säger vissa), så det kan bli lite puderåkning i morgon om det vill sig illa ;-) (eller om jag har tur kanske jag ska säga)
Så får se hur det blir i morgon. Vi ska vara här tills den 20:e är det planerat. Får se om planeringen håller den här gången!
Slänger ut lite bilder, har varit lite dåligt internet, så har haft svårt att koma in på bloggen de sista dagarna.
//Douglas

Kommentarer

  • Victor säger:

    Tja Douglas! Undrar bara vilket program du använder för att redigera dina bilder? Tack på förhand!

    Svar: ledsen för sent svar, men jag använder i princip bara lightroom, Photoshop ibland om det behövs :)
    Douglas Hedin

    2013-12-18 | 20:49:25

Kommentera inlägget här: