Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Ryssland, Sochi

Kategori: Allmänt

Har nu anlänt till Ryssland, en väldigt problemfri resa faktiskt, så det var skönt. Har precis ätit lite middag och ska väl lägga mig om en stund, är ju tre timmar plus här jämfört med Sverige. Så klockan är snart 23 här.
Hade tänkt ta lite bilder här då bi kom fram, men det var lite strul för några andra med bagagen, så det hann bli kolsvart innan vi kom iväg till hotellet, så kanske blir lite bilder i morgon:-)
Det är jag och Jon Olsson som får representera svenska herrarna här i Sochi. Så bjuder på en bild på vårt hotellrum så länge! Ska försöka skriva lite mer i morgon då det förmodligen har hänt något mer än att jag har suttit på ett flygplan eller i en buss hela dagen. Så det är väl därför det blir ett lite trist inlägg nu...
//Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: