Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Äntligen!

Kategori: Allmänt

Snart dags att bege mig mot Stockholm för att sedan ta mig vidare mot Nya Zeeland! Har varit hos mormor och morfar i några dagar nu och tränat lite och bara haft det skönt. Jag och mormor var på buskis för någon dag sen i Borlänge, riktigt roligt var det så det kan jag göra om någon gång! Tror det blir jag, mamma och morfar som åker till Arlanda med en bil full med skidor och packning. Ska bli riktigt kul att få komma iväg och börja åka skidor igen. Visserligen har vi haft ett läger i Mölltal med 5 riktigt bra skiddagar för en och en halv vecka sedan! Var ju tänkt att vi skulle till Juvass i början, men glaciären stängdes! Dom hade väl något bättre för sig där kanske!? Hur som helst så ser jag fram emot att få komma Till Nya Zeeland! Resan hade jag kunnat hoppa över men den måste göras för att man ska ta sig dit! Tråkigt men sant. Vi ska checka in runt 13 med all vår packning, får se hur smärtfritt det kommer att gå?! Jaja, nu blir det frukost sen strax före 10 åker jag mot Stockholm! //Douglas

Kommentarer

  • gustav saaaandegård säger:

    segt att jag inte kan ta en kaffe med dig på lax. lycka till där borta!

    2011-08-14 | 09:00:13

Kommentera inlägget här: