Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Dagen som var...

Kategori: Allmänt

Igår kväll så orkade inte Internet med så det bara slutade att fungera. Men gårdagen bestod av SG-tävling, som Degen vann, Calle tvåa och jag trea! Så det var fint. Mycket fint väder var det igen, vet inte hur många gånger jag kommer att säga det, men då det är strålande sol och ett par minus i snön så kommer jag att säga det!

 

Sen var det bara att åka ner till huset för lite mat, fys, skidfix och sen lite mer mat efter någon timme!

Vi lever lyxliv med Thomas x 2 som leker kockar och lagar mat till oss varje dag! Väldigt skönt eftersom man får tid till väldigt mycket annat då, om man har något annat att göra vill säga!

Har klivit upp runt 5-5.30 några dagar i rad nu, och bara en vilodag än så länge, så det börjar kännas i kroppen. Man somnar rätt så fort på kvällarna.

 

Så idag var det SG-tävling igen. Gick bra även idag, Degen vann igen, med bara 6 hundradelar före mig! Så jag var ytterst nära på att få en muffins av tränarna idag! Thomas x 2 har sagt att dem bjuder på en sån om man vinner en tävling…

 

Sen när vi åkte ner från backen så körde vi på en rätt så stor sten, så det blev lite pyspunka på vänster fram såg vi då vi stannade vid huset. Så det var bara att trycka dit reservdäcket och åka och laga det punkterade däcket!

 

Annars har vi sprungit intervaller idag, och ätit mat i vanlig ordning!

 

Så imorgon ska vi köra störtlopp, bara träning, och efter det blir det GS i 1,5 timme.

 

Det var ungefär det, eller ja, vi ska på en jetboat-tur imorn också, så det ska bli riktigt roligt tror jag!


Nu kallar sängen, ska upp kl: 5 igen…

 

//Douglas

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Grattis Douglas. Kul att du vill dela med dig av resan till Nya seland.Kram Mormor och Morfar

    2011-08-28 | 16:28:25
  • Mamma pappa och syrrorna säger:

    Stort GRATTIS Douglas. Det verkar som att du har det bra och trivs på andra sidan jorden// Kramar från oss.

    2011-08-28 | 18:50:23

Kommentera inlägget här: