Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Framme!

Kategori: Allmänt

Sådär ja! Framme efter lite om och men i Nya Zeeland! Började med att vi flög till London, sedan vidare till Hongkong istället för LA, och efter det till Auckland i Nya Zeeland. När vi kom fram till Auckland så får vi reda på att flyget till Queenstown är inställt på grund av för mycket snö på landningsbanan, och nästa flyg vi kan åka dit med skulle gå på fredag! Så vi blev avbokade på den och blev inbokad på ett annat flyg till ett ställe dom ligger ungefär 25-30 mil från Queenstown. Vi skulle ha fått övernatta i Auckland en natt och åka med flyg den 17:e på eftermiddagen, men efter en timme ungefär så ropar någon i högtalarna på flygplatsen att vi ska till en disk för mer info. Då får vi reda på att vi kan åka med det flyget som det var tänkt från början att vi skulle åka med! Så lite strul och trassel blev det, men det får man nästan räkna med då man reser över halva jordklotet. Nu är vi framme i "stugan", och så ska vi åka lite skidor i morgon! Verkar vara bra här tycker jag! Det är till och med snö här nere där vi bor, och det är tydligen väldigt ovanligt, så jag hoppas att det är bra i backen! Ska försöka slänga ut lite bilder här i morgon! Hoppas vårt internet klarar av det bara! Ska gå och lägga mig om två timmar ungefär, kommer nog inte vara särskilt svårt efter den här resan! //Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: