Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Jetlag

Kategori: Allmänt

Vaknade i natt kl:3.30 och var hur pigg som helst, känner att jag måste va uppe längre på kvällarna så man kan sova hela nätterna! men men... Idag var det banåkning (GS), skulle ljuga om jag sa att det kändes bra, men det var faktiskt skönt att börja köra bana även om det kändes som att man bara studsade omkring ibland! Idag fick jag rätt så ont i fötterna av de nya pjäxorna, tror det beror på att det var lite kallt och på grund av slagen i banan... Blev även tagen för fortåkning i backen idag, var en "backvärd" som tyckte jag åkte lite för fort i ett "slow-område"... trodde jag skulle bli av med liftkortet för det, men blev uppskriven på en lapp istället. Så ser han mig göra det igen så försvinner liftkortet! Så ska nog ta det rätt så lugnt där det finns "slow"-skyltar... Nu när vi kom ner till radhuset där vi bor så blev det lunch, tompa och tompa svängde ihop lamm, som vi även åt till middag igår :) så det var smaskens! Får se vad som händer nu!? Ska nog in till Queenstown och kika lite och se vad man kan göra där. Annars har vi ett pussel på 500 bitar som alla hjälps åt att lägga, med världens grynigaste bild så man knappt ser var bitarna ska ligga. Men det är väl så pussel är kanske?! Eller vissa iaf! Jag köpte en jacka igår också, väldigt nöjd med det köpet! Det var ungefär det som hade hänt, höres! //Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: