Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Medvind

Kategori: Allmänt

Findag i backen idag! Allt bara flöt på och allt bara kändes riktigt bra idag!
I morgon så åker vi tillbaka till Coronet Peak för att köra en GS och en SL-tävling på fredag och lördag! Vi ska åka bil längs med västra kusten här på södra ön så vi får se lite annat än bara får! :) hoppas jag!
Är riktigt trött så det blir till att sova så fort som möjligt nu känner jag. Tror det är tur att vi åker härifrån imorn för det har börjat blåsa ordentligt och det ska itne vara så värst bra väder här de kommande dagarna...
Måste bara säga igen att det var hur bra som helst i backen idag och jag vet inte om jag kan va mer nöjd med livet än vad jag var idag! Ibland så känns det som att man har medvind i seglen, och idag var en sån dag!
//Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: