Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Nytt Pussel

Kategori: Allmänt

Tror att jag har kommit in i dygnsrytmen nu, vaknar iaf inte på nätterna för att man är tokpigg kl 02.30, så det är skönt!
Idag körde vi lite GS på morgonen, och sedan gick vi in, tog lite fika och efter det var det slalom som stod på schemat! Tyckte det funkade helt ok till och från i de två banorna som satt uppe, men man kan inte förvänta sig att man ska vara i toppform första passet på säsongen. Så över lag är jag rätt så nöjd med dagen :)
Riktigt fint väder var det idag också! Soligt och varmt men kallsnö och bra underlag, så en perfekt dag i backen kam man säga, skulle väl bara ha varit GS istället för SL, då hade det varit optimalt! :)
Men men, Har första tävlingen på måndag, då är det GS som gäller! så det ska bli riktigt kul!
Annars har det bara varit som vanligt efter backen idag, vi sprang visserligen intervaller utanför huset där vi bor, eller ja, vi började på ett nytt 500-bitarspusssel idag eftersom vi blev klar med det första! Men det nya var väldigt lätt så nu har vi fått tag på ett tredje pussel med 1000 bitar! så nu har vi nog att göra tror jag!
Internet är fortfarande väldigt segt så får se när det kommer upp någong ny bild här, ska göra något försök till med någon bild!
Ska gå och lägga mig alldeles strax!
//Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: