Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Störtlopp :)

Kategori: Allmänt

Började med att kliva upp kl: 5 idag... eller det är inte riktigt idag, fortfarande natt tycker jag! men men, sen bar det iväg till backen för att köra störtloppsträning :) Var lite flatljus i början men blev bättre och bättre eftersom. Riktigt roligt med störtlopp var det iaf, plus att jag var snabbast idag också, så det var ju ett plus i kanten :)
Sen vid halv tio så bytte vi till GS, och körde till 11 ungefär, sen åkte vi ner som vanligt och åt mat.
Vid kl 15 så var det dags för Jetboat, hade tänkt mig att det skulle vara mer häftigt än var det var... blev som en liten besvikelse eller vad man säger, men kan ändå rekommenderas! Sen var det en promenad tillbaka till bilarna på dryga timmen... Riktigt fin utsikt var det på sina ställen då vi gick tilbaka! Inte så mycket mer at säga om dagen egentligen...
Det lagade däcket håller än så länge iaf! så det är ju bra... och det här med att läsa böcker går väl lite mindre bra, men det blir någon sida ibland. Håller på att försöka läsa Robert Gustavssons självbiografi, har bara kommit ca: 70 sidor, men tycker den är bra!
Störtlopp och GS imorn igen :) Så ska det bli ett hopp i banan imorn också, ser fram emot det! :)
Snart är det läggdags igen... så godnatt!
//Douglas

Kommentarer

  • patrik S säger:

    tja det där ser ju bra ut vilka punkter

    //Patrik S

    2011-08-29 | 20:09:43

Kommentera inlägget här: