Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

tävling i morgon

Kategori: Allmänt

Som sagt, tävling i morgon! GS också, hur bra som helst tycker jag :) Trodde dock att ajg skulle ha lite bättre startnummer än det jag fick nu... 41 har jag! Långt bak, hoppas på att det håller tills jag ska köra bara!
Blir nog bra vilket som tror jag, verkar vara en bra tävling så det känns bra!
MIddagen idag, var klyftpotatis, sallad, lite sås och en köttbit på dryga kilot! Alltså en sån köttbit till var och en, så nu är man rätt så mätt! Gott var det iaf! :)
Nu blir det lite pussel, för skidorna är redan fixade för morgondagen! Vi har en bra bit kvar på det nya pusslet, tycker det är lite skönt att ha något annat att göra på kvällarna förutom att sitta vid datorn!
Bokläsningen går inte så värst bra heller så pussel är det som gäller just nu!
//Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: