Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Trött

Kategori: Allmänt

Tävlingen idag var inte den bästa! För mig alltså... men men, sånt som händer. Sen är det första tävlingen på säsongen så man måste väl hitta in i den rytmen först kanske!
Men riktigt fint väder var det idag igen så jag ska inte klaga! :) Var ändå glad fast det kändes rätt så dåigt på tävlingen...
Dagen höjdpunkt var nog ändå nu på middagen då vi åkte in till Queenstown och åt mat på restaurang. De flesta av oss beställde Ribs (a dozen, 12st). Ska försöka få upp en bild på måltiden imorn om internet vill samarbeta lite då kanske! Men det var nog bland de godaste ribs jag har ätit i mitt liv, och riktigt mätt blev jag också, så höll på att somna på vägen hem i bilen! Så nu är det sängläge som gäller, blir nog det imorn med eftersom vi har vilodag då! :)
Pusslet går trögt nu iaf, alldeles för många nästan likadana svarta bitar ( ungefär 400 st kvar) som inte vill passa någonstans! Det är ju inte olösbart!
Godnatt iaf
//Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: