Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

vilodag

Kategori: Allmänt

Idag är det vilodag! Har precis kollat igenom filmen Paul, riktigt rolig film! Kan rekommenderas :)
Annars händer det nog inte så värst mycket mer idag, lite skidfix och lite finjusteringar på pjucken, så man kan åka ordentligt i morgon på tävlingen! Hoppas jag!
På tal om ingenting så skulle jag nog kunna tänka mig att flytta hit! Har visserligen bara varit här i 6 dagar men jag stortrivs redan! Kanske för att det är riktigt bra väder idag igen, och att det har varit det hela veckan, men ändå! :) Kan ju va lite långt hem till Sverige, men det skulle nog gå bra iaf!
Snart är det mat, sen kanske det blir en liten gångtur på någon stig som Sjödin säger att det är väldigt fin utsikt från efter ett tag... så kanske blir det så man inte förslappar sig helt och hållet i sängen idag!
//Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: