Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Trysil, igen!

Kategori: Allmänt

Har varit i Trysil sen i torsdags, plusgrader och regn då vi kom hit, men backen höll sig ganska bra och träningen vi hade på kvällen blev bra!
Blev bestämt för ett tag sen att det inte skulle bli några farttävlingar nere i Reiterlam, så jag blev hemma ett tag till! Lite tråkigt men dert är väl så det blir då det inte finns någon snö, eller för lite snö.
Så nu är vi i Trysil igen, så ska jag köra 2st GS och 2st SL nu från Måndag till torsdag, så det ska bli kul! Skönt att tävlingssäsongen äntilgen startar :) Så nu hoppas jag på lite minusgrader och snöfall så det blir en vit jul och så man kan åka skidor som vanligt ingen!
Så nu blir det skidfix, plugg och lite förberedelser inför morgondagen.
Körde även mitt första spinningpass i tisdags, svettigt värre, så det blir det nog några fler gånger! Men ska nog dricka lite mer vatten innan mitt nästa pass bara, försvann ett kilo ungefär, vägde mig före och efter passet. Så mer vatten till nästa gång!
//Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: