Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Spännande

Kategori: Allmänt

Igår var det ännu en vilodag för mig! Så jag, Calle, Nils och Axel drog iväg och klättrade lite. Lika roligt som förra gången, riktigt stort är det så det finns lite nytt att klättra på varje gång :)
Här en bild på Axel, när vi är i "lekhagen"... skulle kunna tänka mig att ha en sån här liten hörna hemma nånstans! :)
Lite extra nöjd blev jag också då jag klarade ett överhäng som kändes ganska så svårt ändå, jag var den enda som klarade det av oss 4 som var där, så det var jag nöjd med! Bild nedanför!
Idag var jag uppe i backen och gled omkring på mina SG-skidor, bara friåkning får att försöka få in lite känsla. Så det var skönt!
Nu är det även klart att jag ska till Stubai och träna med Hans imorn, men fick reda på att jag inte har någonstans att bo än så länge, så blir lite spännande att se vart jag hamnar!?
Men det löser sig alltid på något sätt :)
//Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: