Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Hemma!

Kategori: Allmänt

Sådär ja, då är man hemma igen efter nästan 3 veckor borta från sin egna säng. Var tänkt att jag skulle vara borta i 9 dagar först, men blev det dubbla. Sånt som händer! :)
I går då jag vaknade så tänkta jag att det inte skulle vara säskilt bra uppe i backen, men när vi kom upp så var det strålande sol och ett par minusgrader. Så vädret var 5 av 5 pluppar! :) Underlaget däremot, var lite väl löst, men där banan sattes var det balkat under, och det kom fram efter 3-4 åk, så tillslut var det en bra dag med träning i backen ändå! :)
Sen då träningen var klar så var det bara att skynda sig ner till hotellet, packa, äta och valla skidorna och sen in med allt i två bilar för att sen bege sig mot Münchens flygplats.
Så vid 22.15 så landar jag på Frösö flygplats, eller som det heter egentligen, Åre Östersund flygplats... Även fast flygplatsen ligger på Frösön?! och Åre ligger 10 mil ifrån! jaja, hem kom jag iaf!
Riktigt skönt att sova i sin egen säng inatt, och nu bär det av mot gymmet för att få sig lite träningsvärk! :)
//Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: