Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

I Mölltal

Kategori: Allmänt

Det har varit en liten paus i bloggandet efter att jag kom hem från Nya Zeeland!
Men nu är det så att man har tagit sig till Mölltal för att träna här till den 19:e! :) Det har varit lite blåsväder och annat sånt lite dåligt väder så backen har varit stängd i någon dag. Men hoppas på bättre väder i morgon då vi ska åka!
Nu i helgen så har laget varit på Bosön och kört fysprofilen, tester alltså! Innan vi åkte ner hit då.
Så nu ska jag pallra mig iväg till skidorna och pyssla om dem lite!
Så ska det nog bli lite skidåkning i morgon! :)
//Douglas

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kul att du är igång med bloggen igen.//M+M

    2011-10-10 | 22:31:39
  • Anonym säger:

    hur gick det på testerna? / yngsta syster

    2011-10-10 | 22:45:11

Kommentera inlägget här: