Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

backen stängd idag, men vilodag för mig så det gör inget!

Kategori: Allmänt

Två slalomdagar är nu avverkade. Går helt ok med slalomen, men känner att det saknas lite teknik där! Har inte riktigt samma flyt som i storslalomen. Men det kanske kommer!?
Igår så var det snabba ryck som gällde upp till backen, i backen och sen ner till hotellet igen. Thomas x2, Per, Johan och Tim åkte nämligen hem till lilla landet lagom. Så vi avverkade 5 åk + besiktning och ett fritt på 1 timme och 20 min. Men det gick bra iaf! Jag själv, stannade kvar i backen och körde en masssa friåk innan jag fick skjuts med högskolan ner till hotellet igen. Eftersom jag inte ska åka hem då!
Så efter lunchen igår, så skulle några från WC-laget spela Paintball. Så jag, Calle och några från högskolan hakade på! Riktigt roligt var det! :D Men skulle det vara "the real deal" så skulle jag inte klara mig länge, om det var krig alltså. Titta på bilden så ser man vart första träffen tog på mig. Tur att det är på lek bara :) hehe
Idag är det vila för mig! Vila även imorn! väldigt skönt, sen ska jag nog åka fritt på SG-skidor på lördag :)
//Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: