Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Mot Mölltal!

Kategori: Allmänt

Har precis avverkat två SG-dagar i Stubai! Riktigt fint väder var det igår, och fick även lite beröm för min åkning, så det var riktigt roligt :)
Annars hände det inte så mycket igår, lite fotboll som fys och videgenomgång från skidåkningen...
Idag var det mindre bra väder, blåste som f*n, och man såg knapt vart man åkte. Men det gick bättre idag än igår, med tekniken iaf! Fick lite beröm idag också så det gjorde nog min dag när det var sånt skitväder som det var!
Så när vi åkte ner mot bilarna så blev det bestämt att det blir inställt imorn... Så då tar jag bilen och beger mig mot Mölltal igen för två dagar med SL! Hoppas på bättre väder där än vad det var här idag!
Så ligger det till!
En sak till också, tror att min kamera som är rätt så ny, har fått ta sin sista bild! Var en kille som tog ner min jacka från start och sen när han kom ner så slängde han den (utan att stanna själv) mitt på ett par skidor, så kameran som låg i jackan landade rakt på bindningarna, så nu startar den inte längre... (snyft).
Får se vad som hädner med det...
Nu är det lunch, sen mot Mölltal!
//Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: