Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

sådär ja!

Kategori: Allmänt

Igår, eftersom jag onte skrev något då, hade vi vilodag! Så då klev vi upp stracx efter 8 och åt frukost. Sedan åkte jag, Calle, Per, PH och Krisitan till en klätterhall. Väldigt roligt var det, och så idag är jag lite lagomt öm i underarmarna! Så när jag kommer hem till Ösd så får man nog skriva in sig på klätterklubben så man kan klättra lite mer då man är hemma :)
Annars gjorde vi inte så mycket mer igår, vilket var rätt så skönt! Så nu ska vi åka skidor i 6 dagar till. Eller 5 dagar till efter idag då! Så det blir fint!
Dagen såg ut såhär idag! Väldigt fint, blåste lite mycket då vi kom upp, men runt 9-tiden så minskade vinden och det blev väldigt bra! :) Stroslalom åkte vi idag också, gick rätt så mycket bättre idag än vad det gjorde i förrgår, så det var skönt! Bra underlag var det också, för Thomasarna vattnade backen igår så det blev lite hårdare! Vet inte om de tyckte att det var för mjukt idag, för de är uppe och vattnar idag igen...
Får se om det blir som att åka på en skridskois imorn kanske?!
Det var väl ungefär det mesta jag har gjort, snart dags för mat och efter det är det intervaller... inte min favorit, men man måste väl då man inte har så väldigt bra kondition!
//Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: