Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Snart klar!

Kategori: Allmänt

Efter 6 dagar med GS-skidor på fötterna och med bättre och bättre åkning så har vi sadlat om till Slalom. Vädret finns det inget att säga om förutom att det har varit riktigt bra! :)
Idag var det alltså slalom, man var lite osäker första åket, eftersom vi inte har åkt slalom sen Nya Zeeland. Men det gick bättre och bättre idag, och jag har en riktigt positiv inställning till i vinter! :)
Hade även ett litet möte igår med Thomas och Thomas, så jag ska vara kvar här i Mölltal någon dag och vila, sen bär det av mot Stubai för att köra Super-G och GS med Hans Olsson och Patrik Järbyn! Så det ska bli riktigt roligt!
Ska även iväg och köra EC-tävlingar i fart den 8-10 Nov! Så nu jäklar börjar det dra ihop sig känner jag!
Får nog reda på lite mer ikväll om vad som händer de närmaste dagarna. Men det blir nog bra och roligt vilket som! :)
//Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: