Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Slappardag

Kategori: Allmänt

Idag var det vila, behövligt enligt mig!
Har inte gjort så mycket förutom en liten bilutflykt och lite turistande :) Riktigt fint väder var det idag också, igen!
Annars känner jag bara ltie träningsvärk sen jag och Per körde ett chinspass igår, det blev en stege, från 1 upp till 10 sen ner igen till 1. Så 80 stycken chins blev det totatalt om jag har räknat rätt! :)
Imorn är det kombi, har nummer 5, börjar med SG så det känns bra! Sen blir andra åket SL.
Internet är väldigt segt idag så ingen bild nu, lite tråkigt då det inte är nåon bild, men det är sånt som händer!
Nu är det bara en vecka kvar innan vi åker hem! lite tråkigt men skönt på samma gång. Vi ska hinna med 4 st tävlingar och 2 träningsdagar, så vi har att göra :)
Nu ska jag sova igen, upp tidigt imorn för tävling :)
//Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: