Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Supercombi

Kategori: Allmänt

Tänkte bara visa hur en felvänd bil ser ut inifrån, lite krångligt var det i början med vänstertrafiken och att blinkersen sitter på höger sida istället för vänster, men nu går det som på räls!
Tävlat har vi gjort idag också, gick bra idag, låg tvåa efter Super-G:n och sen blev jag 3:a totalt efter slalomen, hade en miss i Super-G:n som jag tappade tid på, men annars gic kdet riktigt bra! :) Helt ok slalomåk också, fortfarande lite stressad och vill ta ett eget spår när det redan finn ett som jag bör följa. Men det börjar bli bättre!
I morgon är det likadan tävling igen! Då jäklar! Nya tag, så då ska jag va nöjd med hela super-g åket och ett bättre slalomåk! Återstår att se men hoppas på det bästa! :)
Här är en gammal bild men det var sånt här väder idag igen! Lite väl varmt egentligen kanske, tror det var 18 grader då vi åkte hem från backen! Men det gör inget när det är sol!
Nu ska jag sova igen! Ungefär det enda vi gör här, sover, äter och åker skidor! Men det klagar jag inte på :)
//Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: