Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Tillbaka i mt. Hutt

Kategori: Allmänt

Nu är vi tillbaka i Mt. Hutt. Har varit och tävlat i Coronet Peak, gick inge vidare, men det är tidigt på säsongen så man ska väl inte förvänta sig allt för mycket! Känner att jag vill allt för mycket i banan då det är tävling och teknikgrenar, så det kan nog va därför som det går som det går! men men...
Nu är vi tillbaka i Mt. Hutt igen iaf, har haft ett träningspass nu på morgonen, GS, rätt så löst i backen så det var lite svårt att åka med alla spår som blev efter första åket.
Så från och med nu har vi vila till tisdag morgon, då vi har tävling igen! :) Har för mig att det är Super-combi, så det blir nog bra!
Håller på att tiita igenom alla filmer med Jönssonligan, hade nästan glömt bort hur dom filmerna var! Roligt är det iaf!
Nu ska jag försöka ta igen lite sömn, har klivit upp runt 5 nästan varje dag vi har varit här så trött börjar man bli!
//Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: