Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

En dag till har gått...

Kategori: Allmänt

En dag till har gått här nere i Nya Zelland, inte helt fel att åka skidor här kan jag säga, iaf inte när det är strålande sol och man har Super-G skidorna på! Det blev iaf några friåk med de skidorna i morse, sen var det bara att sadla om till storlslalom. Föret var helt ok till en början såg det ut som, men det blev löst och spårigt väldigt snabbt. Men kul att åka i vilket fall när solen skiner och man får vara på andra sidan jorden :-)
 
Som vanligt sen när vi kommer ner så är det skidfix, i massor... har bara ett par GS och två par DH att fixa från grunden, sen är alla skidor klara!
Fysen idag var fotboll med lite bålövningar lite då och då, så det var fint.
Bara två lite tråkiga saker idag, nu när internet fungerar riktigt bra, är att Erica ligger och sover då jag tänkte att det skulle passa med ett litet samtal via skype, och så funkar det inte att ladda upp bilder på bloggen eftersom de har stängt ner den funktionen för en stund, men det är väl så det kan va! :-)
 
Jag har det riktigt bra iaf, och snart är det mat!
 
//Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: