Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Fortsättning på förra inlägget...

Kategori: Allmänt

Lite snabbare internet nu på morgonen, så då får man väl passa på att visa lite fler bilder på hur det ser ut här!
Det kom lite snö första dagen vi var här, så sikten var lika med noll i backen, skulle kunna lägga ut en bild på ett vitt papper och säga att såhär såg det ut i backen! :-)
Sen sitter ratten på fel sida i det här landet, tycker det känns lika knepigt varje gång man sätter sig i en bil där det är så.
Något bättre väder dagen efter...
Degen och PH, ibland är det tungt att "gå till jobbet" ;-)
Tror även att Tobbe tyckte det idag också!
Här på vägen ner, rätt fint.
 
Ska iväg på träning om 1 tim och 15 min, så ha det så kul där hemma så ska jag försöka sköta mitt här! :-)
 
//Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: