Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Vindtunnel

Kategori: Allmänt

Igår eftermiddag så kom vi hem från Tyskalnd, jag, Degen, Hans, Jessica, Kajsa och Sara fick åka till Audifabriken i Ingolstadt Tyskland för att stå i en vindtunnel och testa lite aerodynamik. Riktigt roligt och rätt så coolt också tycker jag!
Det kanske inte ser så mycket ut för världen, men här blåser det på i 140 km/h!
Såhär såg det ut bakom oss, sen var det ett lika kolsvart hål framför oss som man tittade in i.
Sen då allt var klart, så fick vi en fin middag, och sen skjuts till München igen, där vi fick varsitt dubbelrum på Mövenpick hotell. Kan kort sammanfatta dagen med: Riktigt bra!
Vi fick även en liten rundvandring i Audis fabrik, allt gick på löpande band och en jäkla massa robotar som svetsade och höll på, riktigt coolt ställe.
 
Nu så ska vi vidar till Nya Zeeland, blir en rätt så nätt flygresa på ca: 27 timmar totalt.
Så hjag får föröska skriva av mig lite igen då vi är framme där!
 
//Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: