Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Blir kvar ett tag till...

Kategori: Allmänt

Har inte skrivit här på ett tag nu igen, har haft tid men ingen lust... men nu efter att vi fick lite snödump i Lenzerheide, ca:80 cm under en natt, så blev man som lite glad i kroppen om man säger så! :)
En lyrisk Henke!
Thomas, har nog aldrig sett han så glad förut!
Per mitt i det vita guldet!
Fluffigt
Snö var det, här ligger jag!
Sen kom Oskar på besök
Sen var det ju tänkt att jag skulle åka hem den 27:e jan till Schweden, men så blev det inte den här gången. Lite omplanerat i tävlingskalendern gjorde att jag blir kvar här nere till den 10:e februari, är det tänkt. Så som det ser ut nu så blir jag kvar här nere till dess och det låter som att det är väldigt säkert att jag åker hem det datumet till Sverige. Ska åka lite farttävlingar, som jag ser fram emot :) Ska bli riktigt roligt! Hoppas bara på lite bättre underlag än det som har varit fram tills nu, ingen hitt med plusgrader som idag och regn, men annars har det varit sol och fint, men lite väl mjukt i backen, så det blir så sjukt svårt att åka...
Men men, slalomtävling imorn innan jag beger mig till en störtloppstävling :)
//Douglas

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vi ser att ni trivs!//M+M

    2012-01-25 | 18:04:58
  • patrik sollander säger:

    åkte du så snabbt idag eller genade du

    Jag är imponerad och en glad gubbe

    Fortsätt att sprida glädje Dogge



    //Patrik S

    2012-02-08 | 18:40:28

Kommentera inlägget här: