Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Mot Stockholm

Kategori: Allmänt

Sådär ja, då vär man på väg igen! Sitter just nu på Frösö flygplats (som jag vill säga att det heter) och väntar på flyget som ska ta mig ner till Arlanda!
Så i morgon bitti så bär det av ner mot Frankrike för EC-tävlingar, och så som det ser ut nu så blir det främst Super-G och Storslalom för mig, även lite Störtlopp :) Så det ska bli riktigt roligt! Slalomen har gått lite sådär för mig fram tills idag, så det är väl därför jag inte är inplanerad på några sådana tävlingar. Men det kan ju bli så att man får åka någon tävling ändå?! Men det gör inget om jag "slipper" slalomen, tycker det är roligare då det går lite fortare i backen!
Så nu på "Jullovet" så har jag varit i stugan för det mesta, nyår spenderades med bröderna Sandegård och en massa kompisar till dem. Annars har det väl varit mest träning i backen, och försökt slappna av så mycket man kan i soffan efter det. Så det har varit riktigt fint!
//Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: