Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Nytt år!

Kategori: Allmänt

I natt var det nyår, men det vet nog de flesta om att det var! Jag var i Digernäs med några få som jag kände och en massa nya människor, väldans trevligt var det i vilket fall. En av de bättre nyår som jag har haft :)
Tänkte även en sekund på min syster som var tvungen att fira nyår i New York, synd om henne tycker jag! eller gör jag det?! Rätt så avundsjuk egentligen!
Andra dagen i Sundsvall gick som första dagen, körde ur i andra alltså. Men jag tyckte att jag hade ett bra första åk så det får man väl ta med sig!
I eftermiddag åker jag upp till Åre igen, tävling i morgon och på tisdag, sen är det tränigsläger till den 8:e. Så det blir fint!
Hoppas på att få åka lite super-g nu i veckan, men det ser väl inte så ljust ut för det, verkar som att det ska snöa i dag och fyra dagar till?! om det stämmer? Så man får väl se vad som händer!
I morse (kl: 11.00) så slängde jag ihop lite american pancakes, väldans gott! Sen dess har jag bara tagit det piano, väntar bara på att få åka till Åre!
Gott Nytt år på er!
//Douglas

Kommentarer

  • Anonym säger:

    God fortsättning på det nya året Douglas önskar Morfar och Mormor!

    2012-01-01 | 15:04:28

Kommentera inlägget här: