Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

I Beaver Creek

Kategori: Allmänt

Nu har vi kommit till Beaver Creek, väntar på att det sista av packningen ska komma. Det är väl det viktigaste som saknas egentligen, mina pjäxor. Blir inte så mycket åkt utan dom!
Ligger i sängen och värmer upp inför morgondagen med att titta på lite alpina krascher på youtube.
Har varit här i USA och Kanada i 3,5 vecka nu, börjar kännas lite i kroppen och sen att man längtar hem lite. Men jag har två WC-tävlingar kvar att klara av, sen är det NorAm-tävlingar dagarna innan jag sätter mig på flyget för hemfärd.
En liten kort uppdatering blev det. Lite bättre internet här så det kanske kommer lite fler inlägg då!
//Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: