Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Skidåkning

Kategori: Allmänt

Nu har jag lyckats få in lite bilder på bloggen, trodde att internet här skulle vara snabbt, men det tog ungefär 2 timmar att lägga in de bilderna som syns här nedanför i inlägget!
Fina dagar har vi haft iaf, mycket sol och bra underlag. Även om det är 10 plusgrader i backen så blir det inte ens lite kristaller i snön, hur bra som helst är det!
Jetlagen finns kvar hos mig, vaknar nån gång på natten, och sen är jag hurt pigg som helst kl 5-5.30 på morgonen. Mne det blir nog bättre snart hoppas jag.
Det är inte så mycket snö på sidan av backen, så lite konstigt känns det när man åker upp i liften och det är alldeles grönt under fötterna!
Visserligen är den här bilden svartvit, men gräs och grönt är det i verkligheten!
Sen kan ju ett skidställ användas till andra saker än att luta skidorna mot. Här till exempel så var det någon som blev trött i benet och lät det vila ett åk ;-)
Här var det någon som strejkade helt och tog av sig benen i ren protes(t)!
 
Jag har det bra iaf, åkte Super-g i går, och idag blir det störtlopp :-)
Ska se om det kanske kommer upp lite mer bilder efter att min dag är slut.
 
//Douglas

Kommentarer

  • Eva Mattsson säger:

    Fyndigt där! Ha så kul och lycka till! Du verkar ju ha skidor så det räcker... :-)
    Kram

    2012-11-21 | 21:53:16

Kommentera inlägget här: