Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Slut på vilodagen

Kategori: Allmänt

Lägger först ut nån bild från dagen innan vilodagen, då vi körde SG vid 6.30 på morgonen. lite väl tidigt tycker jag, men jag håller fortfarande i jetlaggen, så än så länge går det bra att kliva upp tidigt!
Så igår var det vilodag, rätt så skönt, men man blir snabbt rastlös, så jag gick på gymmet en sväng och cyklade i 30 min och körde lite överkropp. Sen bar det iväg för lite mer shopping, igen. Så när jag trodde att jag hade köpt julklappar till alla i familjen, så kom jag på idag att jag inte har någon till olivia, bara för att hon har varit borta i snart ett år så då hade jag inte ens en tanke på det. Tänk att det nästan går att vänja sig vid att bara vara 5 personer i en familj, fast den 6:e bara bor i USA ett år... Jaja, får väl slå in mig själv som julklapp till Olivia ;-)
 
Idag körde vi GS, riktigt bra underlag var det, var nästan så man kunde åka på innerskidan hela vägen ner utan problem. Men nu gjorde ju inte jag det, som tur var! Känns ändå som att det börjar gå åt rätt håll med tekniken för GS:en. Så det kommer lite bilder på dagen med det fina vädret, glömde säga att det var rätt så kallt i morse också, var väl runt 10 minus.
//Douglas

Kommentarer

  • Bo säger:

    Douglas,
    hörde av Eva att hon sett på FB att du skall tävla i WC i Canada! Grattis, kanonkul!

    2012-11-21 | 21:48:48

Kommentera inlägget här: