Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Vilodag

Kategori: Allmänt

Efter 6 dagar med skidåkning på strax över 3000 meters höjd, så känns det väldans skönt med en vilodag! Gårdagen bestod av att vi gick upp strax efter kl 5, och var sedan ute i backen 6.30 för att köra SG. Vädret var mindre bra, blåste, snöade och var dimmigt till och från. Underlaget var bra i ungefär 5 av de 21 svängar vi hade i banan, annars var det som att försöka åka skidor i ett bollhav, sånt som man kunde leka i när man var liten.

Träningen var klar vid 9 på morgonen, så då blev det att vi tog det lugnt ett tag fram till 12, sen var det mat och efter det begav vi oss till Silverthorne för att inhandla lite julklappar!

Så det var väl nästan allt vad vi gjorde i går, eller vi spelade monopol också, och på något sätt så lyckades jag vinna det! tror nästan det aldrig har hänt förut?! Vi spelade på Ulfs iPad, så man kan inte fuska där så det var kanske därför jag vann, för att mina motspelare inte kunde knycka åt sig mer pengar från banken!

Får se vad som händer idag :) ta det lugnt ska jag göra iaf!

//Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: