Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Hemma

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma, eller har varit hemma sen i onsdagas eftermiddag. Skulle ha skrivit lite när jag var nere i Österrike de sista dagarna. Men det var lite dåligt internet där så det blev ingenting då. Men nu har jag intenernet då jag är hemma, så nu kommer det lite bilder från de sista dagarna i Pitztal och våra två dagar i Mölltal.
Nya lifthuset i Pitztal, rätt så snyggt faktiskt!
En rätt så fin soluppgång i Mölltal. Livskvalité kan man väl säga :-)
Sen är det så att jag har åkt rätt så bra på tränignarna nu i Sölden och visade lite av min kapacitet i slutet av förra vintern i fart, så jag ska få åka med till Canada och USA för att träna och tävla Värlsdcup i Störtlopp och Super-G! Så det ska bli riktigt roligt! :-) Åker nu på fredag kväll från Östersund och blir borta rätt så länge, ungefär till den 15:e december är det tänkt. Så både kul och lite jobbigt på samma gång.
Men först ska jag vara hemma och ta det lite lugnt i några dagar till!
 
//Douglas

Kommentarer

  • Christer Paulsson säger:

    Fantastiskt kul, lycka till!

    2012-10-28 | 23:00:32

Kommentera inlägget här: