Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Vilodag i Pitztal

Kategori: Allmänt

Idag har vi vilodag ,som tur är, för tittade man ut genom fönstret i morse så var det regn blandat med snö...
 
Men nu om man tittar ut, eller går utanför dörren, så är det så här...
visserligen är den bilden tagen runt 10-tiden, så nu är det ännu mer snö på marken här, så jag kan bara fantisera om hur mycket snö det har kommit uppe på glaciären! Så det ser ut som att det kan bli puder i morgon...
Annars tänkte jag bara slänga upp lite bilder på dagarna som varit i Sölden, riktigt fina dagar, men lite löst underlag bara!
Kort sammanfattat med bilder alltså. Nu ska jag lägga mig och vila lite, har vilat hela tiden fram tills nu, så börjar bli lite trött! Kan nog tänka mig att det blir en film också.
//Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: