Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

VM i Schladming

Kategori: Allmänt


Nu är jag i Schladming, har varit här några dagar och vilat, och idag var det träning och hangåkning. Riktigt dåligt förr och dålig sikt var det idag, så en mindre bra dag på det sättet. Annars inleds VM ganska bra för mig då jag fyller år idag! Hela 23 år liten blir jag idag...
Vi kör SG i morgon, jag har nummer 38, så det känns bra nu! Får se om jag har samma känsla i morgon då jag ska starta. :-)
Skriver lite kort idag, så lär jag lägga till något i morgon om hur det kändes och allt såndär!
//Douglas

Kommentarer

  • Ida säger:

    Vad kul det var att se dig på TV idag. Hoppas de blir många fler gånger och att åkningen går bra!

    Stort lycka till ifrån Hedemora

    2013-02-06 | 12:50:44
  • Åke säger:

    Såg ditt åk i kombistörtloppet nyss. Säkert och snabbt, med fin teknik! Just nu 18e gubbe. Grattis till ett fint VM, jag är imponerad!

    Lycka till med slalomen ikväll!

    2013-02-11 | 13:32:40

Kommentera inlägget här: