Douglas Hedin

Det här är min blogg om skidåkning, träning och lite annat som händer i mitt liv!

Wengen

Kategori: Allmänt

Nu så är EC-tävlingarna klara här i Wengen, har haft bra åkning alla dagar här, men har lyckats få med mig en innerskida i de andra åken förutom idag då. Lyckades ta mig till en 3:e plats i störtlopp! Mycket nöjd med det :-)
 
Morgondagen kommer bjuda på slalomträning, och jag har inte stått på ett par så korta skidor sen jag var i Mölltal i höstas, vilekt är nån månad sen! Men jag och Degen ska vara kvar här i Wengen och köra WC störtlopp och Superkombination, så lite slalomträning kan behövas!
Lägger ut lite bilder från dagarna som varit, inte så många bilder, men alltid något.
Finväder har vi haft iaf!
Dagens pallplats :-)
Och här är Håkan som har stått för skidfixet dessa dagar, och kommer göra det veckorna framöver också.
 
//Douglas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: